سوئد با پیروزی به كار خود پایان داد
نوشته شده توسط : chudae

یك ضربه پنالتی ' زلاتان ابراهیموویچ ' مهاجم ستاره سوئدی آث میلان پیروزی تیم میزبان را در این دیدار تضمین كرد.

سوئد در دقیقه 23 با گل ' اولا تویوونن ' كه با استفاده از یك اشتباه ' برانیمیر آلكسیچ ' دروازه بان صربستان به ثمر رسید یك بر صفر از حریف پیش افتاد ولی چهار دقیقه بعد تیم میهمان با یك ضربه سر ' نون سوبوتیچ ' به توپی كه از روی نقطه كرنر ارسال شده بود نتیجه را مساوی كرد.

با شروع نیمه دوم كنترل سوئد بر توپ و میدان بیشتر شد ولی چندین موقعیت گلزنی را از دست داد.

سرنگون شدن تویوونن در داخل محوطه جریمه صربستان یك ضربه پنالتی نصیب سوئد كرد كه ابراهیموویچ در دقیقه 52 پشت توپ قرار گرفت و توپ را به سمت چپ تور دروازه دوخت .

این نتیجه به معنای آن است كه سوئد به پشتوانه كسب دو پیروزی در بازیهای دستگرمی و شاید مهمتر از آن با برخورداری از یك ابراهیموویچ كاملا آماده برای گلزنی پا به رقابتهای یورو 2012 می گذارد.

سوئد كه پیش از این ایسلند را در یك دیدار تداركاتی مغلوب كرده بود در گروه چهار یورو 2012 قرار دارد و باید با اوكراین یكی از دو میزبان رقابتها ، فرانسه و انگلیس برای صعود از این گروه رقابت كند.

در پایان این دیدار ، ابراهیموویچ گفت :' ما امروز مقابل تیم خوبی بازی كردیم . آنان عرصه را بر ما تنگ كردند. ولی به هرحال ما موفق شدیم پیروز شویم و به خوبی این كار را انجام دادیم . اكنون وقت پیروزیهای جدی تر است . '

مترجمام 1403





:: برچسب‌ها: سان , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: